Szczegóły - Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

Awarie

Jak podłączyć się do ZSMOPL?

Od 1 kwietnia 2019 roku wszystkie podmioty, które prowadzą obrót produktami leczniczymi, środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobami medycznymi będą zobowiązane do przesyłania elektronicznych raportów do Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi (ZSMOPL).

Aby wysyłać raporty, należy podłączyć się do systemu ZSMOPL. To bardzo proste. Wystarczy:

1. Założyć konto na platformie P2 na stronie rejestrymedyczne.csioz.gov.pl → zobacz film instruktażowy.

Założenie konta w systemie P2 (plik PDF)

2. Złożyć wniosek o rejestrację konta w ZSMOPL na stronie zsmopl.ezdrowie.gov.pl → zobacz film instruktażowy właściwy dla Twojej działalności.

Apteki, punkty apteczne

Złożenie wniosku o rejestrację konta w ZSMOPL dla podmiotu raportującego – apteki ogólnodostępne, punkty apteczne, apteki inne poza aptekami szpitalnymi i działami farmacji

Apteki szpitalne i działy farmacji w podmiotach leczniczych

Złożenie wniosku o rejestrację konta w ZSMOPL dla podmiotu raportującego – apteki szpitalne i działy farmacji w podmiotach leczniczych 

Hurtownie farmaceutyczne

Złożenie wniosku o rejestrację konta w ZSMOPL dla podmiotu raportującego – hurtownie farmaceutyczne

Podmioty odpowiedzialne

Złożenie wniosku o rejestrację konta w ZSMOPL dla podmiotu raportującego – podmiot odpowiedzialny

3. Zaimportować do ZSMOPL certyfikat niekwalifikowany służący uwierzytelnieniu komunikatów.

Więcej informacji o systemie ZSMOPL.

Masz pytania?

Zadzwoń pod numer: 19 457 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00) lub wyślij e-mail na adres: zsmopl@csioz.gov.pl.

Aktualności

Szukasz starszych aktualności, przejdź do ARCHIWUM