Szczegóły - Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia

Awarie

Utrudnienia w związku z problemami sieciowymi wybranych operatorów usług internetowych

Informujemy, że w związku z problemami sieciowymi wybranych operatorów usług internetowych strona pacjent.gov.pl oraz system e-zdrowie (P1) mogą być niedostępne.

Realizacja e-recept w przypadku braku połączenia z systemem e-zdrowie (P1)  odbywa się na podstawie wydruku informacyjnego.

W tym celu osoba realizująca e-receptę powinna:

1) okazać dokument potwierdzający tożsamość;

2) złożyć pisemne oświadczenie, że nie dokonała realizacji e-recepty na jego podstawie.

Dokument Realizacji Recepty należy przekazać do systemu e-zdrowie (P1) do trzech dni po przywróceniu połączenia z systemem.

Przypominamy, w przypadku braku połączenia z systemem e-zdrowie (P1) należy wystawić receptę papierową.

Aktualności

Szukasz starszych aktualności, przejdź do ARCHIWUM